Hjemmeside Produkter Forhandlere Support Om ePocket ePocket i Sverige

Handyman på PDA er delt opp i følgende moduler:

Handyman på PDA

Registrering på ordre:
Her finner du til enhver tid oversikten over dine ordre. Registrering av hva du har gjort hva du har brukt av materiell, timer og andre dokumenter knyttet til ordren, inkludert bilder, skisser, sjekklister, samsvarserklæring og meldinger til kontoret.

Lager og bestilling:
Her styrer du billageret, telling av lageret, mottak av elektronisk pakkeseddel, bestilling til saksbehandler eller grossist, pluss mottakskontroll av varer.

Timeliste:
Dette er ditt timearkiv, så du enklere kan kontrollere for eksempel siste lønnsslipp. Lurer du på hva du gjorde forrige mandag, finner du svaret her. Du skal ikke registrere timene dine her, kun inspisere det du allerede har gjort.

Synkroniser:
Her kommuniserer du med kontoret. Du sender alt som er registrert inn, og mottar nye ordre og registreringer fra kontoret. Handyman kan benytte trådløst nettverk, GPRS, EDGE eller 3G, avhengig av hva slags PDA du bruker og hva denne støtter.

Innstillinger og backup:
Her kan du stille inn en del ting som påvirker din håndholdte Handyman. Sikkerhetskopiering, ordre- og tidsregistrering, samt alt som har med grunndata å gjøre. I tillegg kan du se de rettigheter som er satt opp for deg på din håndholdte maskin.

Dokumenter:
Uavhengig av ordre kan saksbehandler inne på kontoret benytte Handyman til å sende ut dokumenter som du trenger, det være seg teknisk dokumentasjon, møteinnkallinger, lønnsslipp, diett-satser osv.


Handyman – en lønnsom investering
Enten du har et enkeltmannsforetak eller et stort konsern, vil du raskt merke forskjellen. Det blir enklere å holde oversikten over jobber – både de som allerede er gjort, de som er under arbeid og de som skal gjøres. Og ettersom Handyman synkroniserer med bedriftens øvrige systemer, så går all timeregistrering, materiellforbruk og annen viktig dokumentasjon rett inn i systemet – slik at fakturering kan skje fortløpende. Pengene kommer dermed fortere inn.

Enkel i bruk
AdministratorHandyman har integrerte ordbøker som gjør det enklere for deg å jobbe raskere. Du kan velge i 3 ordlister: Oppgave, Hva og Hvor. De samme ordlistene er også tilgjengelig når du registrerer timer eller skal skrive tekst i forbindelse med utfylling av sjekklister.

Handyman Administrator gjør det mulig for bedriften å skreddersy grunndataene som skal ligge på de ulike PDA’ene. Programmet styrer også dataflyten mellom PDA og bedriftens økonomisystem*.

Bedriften definerer selv hva slags sjekklister som skal legges inn i Handyman. Når alle punktene i sjekkliste er fylt ut, får du spørsmål om å signere. Dette gjør du med pennen direkte på skjermen. Kunden kan også signere. Da låses det for ytterligere registreringer på ordren.

Handyman gir deg muligheten til å:

Handyman kan skreddersys for ulike yrkesgrupper.

Felles for løsningene er at de:


* Handyman har kobling mot følgende økonomisystemer: Visma Contracting, Visma Business, Cordel, Uni Contracting, MBS Navision, Zirius, SoftOne, NexStep og Scenario Professional.